Nieuwe foto's!!!

4 april 2012 - Wonosobo, Indonesië

Beste allemaal,

Dan eindelijk zijn hier de foto's. Wel 5 nieuwe albums hebben wij toegevoegd. De foto's vanaf Laos zijn nieuw (dus tot en met zon zee strand). Veel kijkplezier!

Groetjes,

Bas en Lisa

1. Butterfly:
    4 april 2012
    Hoi,hoi,,,wat een prachtige fotoos,,,vooral de zonsondergang,heb ze stiekem al opgeslagen in mijn favorieten.
    Geniet er nog van het is voorbij voor je het weet.

gr Kees en Alie
  2. Hoi Bas en Lisa:
    4 april 2012
    Hai Bas en Lisa,

Hele mooie fotos, vooral die van Lisa voor het grote boedha beeld.

groetjes bert en lies
  3. Ria Oosterlaar:
    5 april 2012
    Hallo lisa en Bas.
    Wow wat zien jullie veel mooie zaken tijdens deze reis en beleven jullie spannende en interessante momenten.Bleef die tijger lang zo liggen of kreeg hij als nog trek in zo'n mals hapje naast hem. Dat je dat durft? Geniet nog van Indonesie en laat ons meegenieten.
    Groeten Harm Ria en Lara
  4. Annie en Durk:
    8 april 2012
    Wat is het toch fijn om een nicht en neef te hebben die ons zoveel laten zien en beleven van een stukje van deze wereld die we alleen kennen uit de geschiedenis en de boeken die we van en over deze landen gelezen hebben.
    Hebben jullie wel genoeg koffer-ruimte voor de souveniers die je allemaal zou willen meenemen?. Is er nog voldoende ruimte in de bovenkamer om alles wat je niet op foto's kunt vastleggen op te slaan. Geweldig wat jullie zien en beleven en fijn dat wij er ook een glimp van meebeleven.
    Lieverds, geniet.... en heel langzamerhand sluipt de eindatum naderbij.
  5. Arno:
    9 april 2012
    Kijk daar zat ik op te wachten! Nice!
  6. Gerda Oosterlaar:
    9 april 2012
    Hallo Bas en Lisa,

Wat een prachtige foto's hebben jullie gemaakt en wat een avontuurlijke reis hebben jullie al gemaakt. Geniet nog van Indonesië en nog veel plezier. Vandaag paasmaandag regenachtig en fris.
    Hebben jullier het beter!!

Groetjes van Gerda en Joop uit Den Haag.